21 Haziran 2009 Pazar

SERSERİ SÖZLERİ

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

HER NE KADAR PSIKOPATLIKTA GOZUM OLMASADA DALIMI KIRANIN AGACINI KOKUNDEN SOKERIM....

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßen ßuLdum HaßeRiN oLsun!!

***LaF SokmA KapaK OlursuN YalvarmA KöpeK OlursuN DELİKANLI OL Belkİ YanımdA YeR BulursuN***

. . .HeRKeZ!N HaVaS!N! ATT!G! YeRDe. . .
. . .BeN!M F!RT!NaM E§eR. . .

(h) BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYi (h)

Kızım Sil Gözündeki o Karanlık Eseri,
Gezdiğin Züppelerden Kat Kat Üstündür Şu Karşındaki Serseri

g£c£md£ £fkAr, kAfAmdA £srar, iCimde
Israr, yüzümd£ Inan haSar Inan gönLüm hAzAr yAni ßöyLe piSkOpAt yAzAr ßöyLe yAzAr...

seven sever sevmeyen siktir olup gider borumuz alayınıza öterbizim dünyamız her türlü döner

cekmiş üclüyü kafam dumanlı gözlerim yaslı kolumda 5 10 jilet yarası buda aşkım dedigin orospunun son hatırası

gece gelme jilet tutarım kolunu uzatma snada atarım sana kızar kendimi dograrım anlasana la aq godugum ben piskopatım

delikanlılık tesbih sallayıp silah çekmek değil
Delikanlılık tesbihi çekip silahı saklamaktır

derdi olanın dermanı, dert çıkaranın belası oluruz...


acı çekerek geldik bu günlere,
boyun eğmeyiz kimselere,
kanmayız sahte gülücüklere,
saygı şeklinde övmelere,
herkesin ölüm diye korktuğunu,
biz sokakta oyun diye oynarız...

???? ??????? ?ç?? ??? ?ç??? gözl???? g?l?? ??lı?? ??zg?ç???...

Mafyada Silahımı Karakolda Resmimi Ceza £vinde İsmimi ßu Alemde Tesbihimi ßıraktım Ama Seni Asla ßırkamadım.
Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım.!

Farkımız Tarzımız Bizim Delikanlı OLmamız, Ya Kan KuStururuz yada Tam SuStururuz. Bu HuSuSta N£ KuraL N£d£ KraL tanırız.!!!

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.


"lKâhpéLiq lKoymâz lBizé lBizim GönuLLérimiz lKâhpé DéiL Âmâ Bizi Unutâni Bizdé Unuturuz lKâhpéCé '':

ßiz IGDIRIN Gerilim Saçan Sokaklarında Daha Kalem Tutmayı ßilmezken Esrar Sarmayı Adam Kesmeyi PİSKOLUGU Çekmeyi Öğrendik

Sevdik mi Allahına Kadar Vurduk mu Sallamayı Damarına Kadar Şimdi Diyeceksin Lan Piskopat Sen Sevmeyi Nerde Öğrendin Şunu Unutmaki Kahbelere Sevmeyi ßiz Öğrettik


Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onLar ßeni KraL ßiliyor Kızdım mı Dünyayı Yıkar ßiliyorlar
ßir Kız İçin ßu Kadar Düştüğümü ßilmiyorLar



Dünü Unut Bugünü Yaşa...

karşımdaki babam dahi olsa tetikten şaşan parmaklarımı keserım ....!!!!

$eYtaN'ın Namaza Başladığı Tarih:1987!!

Bir delikanlı Cekmiş Esrarı GözleriYaşlı Elleri Façalaı ALLAHINA kadar SevdaLı

Seven Unutmaz Unutmuşsa Sevmemiştir.Sevipte Unutmuşsa, Sevmesini Bilmemiştir.

Akrebin düşmanlığı beterdir ejderhadan/ejderha âşikar vurur, akrep gizli her zaman...

Bizim istirahat EdemeDiğimiz Yerde Kimse İstirahat EdemeZ KeyFe KeDer Değil KraLına Gidr.

Üç KuurşLuk İnsanlara Beş Kuruş Değer verdik gün geldiLer birizi Bir Kuruşa SattıLar.!

Hey Sosyete Kızı DİnLe sevmesini Bilmesekte Sevdirmesini İiyi Biliriz.Önce Rica Eder Sonra EmreDeriz...

Seni SevdiğiMi bir ALLAH bide Ben Bilirim GerisiNe Bir Hançer SapLar Çeker Giderim....

Az Kaşardan Tos …Çok kaşardan Dost Olmaz….

CezaEvi Öz Yuvamız İdam İpi Kravatımız Kelepçe Kol saaatimiz Olsun Ülkücüyüz Can yakarız alemde tek Kurşunla Harcarız Yolumuza Çıkanı

Alkol hoş ! Ortam çoş ! Beni dinle hepsi çok boş ! Kimseye inanma ! Kimseye güvenme ! Kimseye aldanma ! Kendin ÇOŞŞ

Bılmesekte Zengın insanlar Gibi Parlak taSlar uzerınde Dans Etmeyi , Elbete Biliriz Delikanlı Gibi Allahına kadar Sevmeyi

Özür Dilerim Elini Tutuqum İçin Özür Dilerim Gözlerine Baktıgım İçin Özür Dilerim Seni Sevdigim İçin Ve Yine Özür Dilerim Seni İNSAN Sandıgım İçin

ßir qüN Hayat Seni Benim kOllarımdan aLıp ßa$kaSının kOllarına AtarSa Seni DanSa KaLdıRaCaq iLk müziq Cenaze mar$ım oLSun..(KurTGozu_baskan)

SenHiç Denizlere ßakınca yemyeşiL Ormanları GördüN mü ?İmkansız Deme ! ÇünKü ßen Senin Gözlerine ßakınca öLülerin Bile Sahit Olamadığı o Cenneti Gördüm!

ßuGün Rüya YaRın HaYaLdır, RüYaYı MuTLu HaYaLi uMuTLu YapaN ßu GünDüR. AğLaMayı ßiL GüLméYi uNuTMa SévMéYi ßiL SéViLMéDéN YaPMa ßéNi HaTıRLa DéMiYoRuM aMa UNUTMA!!!

inSani En KoLay AğLatan SevgiLidir.En KoLay aLdatan doStLaridir.Hayatta hiÇBir Şeye Güvenme Beyaz GüLün biLe GöLgeSi Siyahtir...!

Birlikte yasayabilecegin biriyle degil.onsuz yasamayacagin biriyle ol.Geldigi zaman bosluk dolduranlardan degil gittiginde yeri dolmayanlardan olsun.....

Mevsim ilk bahar, Havada güneş var, Üşüyor bedenim, Titrememek elde mi? Hayatımda sen yokken gülüm,benim için en güzeli sessizce ölüm...

Bir zamanlar çocuktum sevmesini bilmeyen. Simdi yalnizim gözyaslari dinmeyen. Bir zalim sevdim kiymet bilmeyen. Onun adi zalim söz verdigi gibi gelmeyen...

Yanında benden yakın başka biri de olsa, her şeyi inkar etmiş inandırmış olsanda ve ona duygulanmış sevdalanmış olsanda, biliyorum bu gece beni düşüneceksin.

Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim..............

Hani İnsan Ağlamak İster,Gözlerinden Yaş Gelmez.Hani Gülmek İster,Yürekten Gülemez.Hani Birini Bekler O Hiç Gelmez.Hani Onu Severde Hiç Söyleyemez.Tam Söyleyeceği Zamanda O Başkasını SeVeR Ya! İşte O An İnsan Ölmek İsterde EcEL Gelmez.

Hiç sordun mu yüreğine, Bu ayrılık suçu kimde diye? Hiç kavga ettin mi kendinle, Bu aşk niçin bitti diye? O kadar mutlu olacak şey varken, sevdiğin şarkıda bile ağlarken, Hiç düşünmedin mi? Bir gün gelecek,zaman bile aşka yenik düşecek diye Hiç sordun mu kendine

Nasil unutulur böyle sevgiler Neler yasamistik bir düsün neler Her kösede durur senden gölgeler Var git gözlerimden, var git bu aksam Aldigim her nefes seni fisildar Gelir ta kalbimden vurur sarkilar Sana mi sözlenmis bütün aksamlar Var git anilardan, var git bu aksam

Sevgi tıpkı gül gibidir rastgele tutarsan dikeni batar yapraklarını açarsan duyguları akar ama eğer tutmasını bilirsen ogül sana tapar....

!Bîr Gûn KãLbîm Durãcãk, DudãkLãrîm Susãcãk, Mêzãr tã$imdã Bîlê !CixReiS!yãzãcãk!

Görmedim Senin kadar a$k'a ßaqLayan ßiLmedim Senin qißi Sevqi CaqLayan Yer Yüzünde Var mI ki ßöyLe AqLayan Cigaradan ßir öpüCük aLmadan Sarho$um Sanki

Bir zamanlar Arkandan bakar Ağlardım , Şimdi dönüp Ardıma ßile bakmam ! Bir zamanlar Uğruna dünyaları yakardım.Şimdi ŞEREFSİZİM kibrit ßile çakmam !

DeLikanli'lik Ne Racon Kesmek, Ne Adam Dövmek Ne Adam Yaralamak Ne Adam Öldürmek, Nede içki içip sağa Sola Sataşmaktir...DeLikanli'lik Koltuğunun Altina ßir Ekmek Alip Evinin Yolunu Tutmaktir...,
,
paketimdeki son sigaramla silahımdaki son kursunu senin için ayırdım seni düşündüğüm zaman sigaramı yakarım seni unutdugum zaman son kursunumu kafama sıkarım

Her Ne Kadarda Sosyetete ismimiz Olmassada Her Kahvede Masamiz. Her Karakolda Dosyamız Her Köşede Leşimiz Her Sokakta Sevgilimiz Vardir

Psychopath'oldunda Ne Oldun Biz EsKİlerdenizz. Kocum Evraka Gerek Yok..

Kız Milleti Neden Hoşlanır ? Hem Piskopat Olcan Hem Bilgili,Taktın mı Koluna yakışacak! Kodun mu Duvara Yapişacak

Giden Gitmiştir,Gittiği Gün Bitmiştir.Gideni ben Değil,Giden Beni kaybetmiştir.!

Of Ulan Of Yetmedimi Bana Yaptğın Eziyetler.Seni Sevince Adam Seni sevmeyince Şerefsiz Olduk.

Tipimizmi Var Kız tavlayalım,Paramız Mı var Harley Alalım Bizim Sizlerden tek Farkımız Deli Kanlı Olmamızdır.

Bizim Fakirlikten Kesemediğimiz Kirli Sakallarımız Şimdi Zengin Çocuklarına İmaj olmuş

Seni Sevdiyse Kalbim, Sana Yetimdir. Yalvaramam Aşkım, Asaletimdir.

Yalnızlığa atıp gitti dost diye bildiklerim. Geceler bile satıp gitti tükendi ümitlerim. Beni terkedipte başkasına gönül verenin. Zehir edecem hayatını bensiz mutluluğa erenin....

Bilinenlerin içine bilinmeyeni koymak ne güç; söylenenlerin içinden söylenmeyeni seçmek ne müskül; yürüyenlerin arasindan durani, gidenlerin ardindan geleni tefrik etmek ne zor /

Alaca Karanlıgı Sevmem Ya Gündüz Olmalı Ya Gece Kurşun ya Tam Anlın dan Vurmalı Ya da Namluda Kalmalı Yar Dedigin Ya Tam Sevmeli Yada Çekip Gitmeli

Bizler umutsuzluğun olduğu yerde , umudumuzu kaybetmeden yürümeyi biliriz.Her yürüdüğümüz yolda Çakıllar , her durduğumuz yerde Çakallar olsa ne yazar! Ya ölümüne Severiz , yada tek kalemde Sileriz!

Nereye Saklarsın yıkılmış bir aşkı, Nasıl fizlersin Yüregini ? Gözlerin seni , seni ele verir utanır sevişemessin. deli gönlüm aşık oldu al kendini durma git! Sonbahar biter kış yine gelir beni kendime bırak öyle git!!

Bİr GÜn Sevgİlİm Olursa Anam Gİbİ Sever Allah Gİbİ Taparim DudaĞinda Ruj Arkasinda PuŞt GÖrsem Allahima Benzİn DÖker Yakarim...

Gecelerİ Gelme Jİlet Tutarim Uzatma Kollarini Sanada Atarim Senİn İÇİn AĞlar Kendİmİ DoĞrarim Dedİmya AŞkim Ben Psİkopatim

ÇekmİŞ Esrari Kafasi Dumanli GÖzlerİ Kanli Kolunda 3-5 Cm Jİlet Yarasi Oda Bu Kahpe DÜnyanin Son Hatirasi...

ßiz Elleri nasırLı ANALARIN,MANGAL yürekLi ßAßALARIN evLatLarıyız,Sevdikmi öLümüne Kadar Severiz SiLdik mi Ahirete Kadar SiLeriz..!

BiZ Biz Olduğumuz İçiN sevildik Geride Üç Beş Kişi Kaldık Ama İçimiZ rahat..Kralının Başından Taç aldık,Kral Olmayanın başıan tac taktık İşte En buyuk HatayI bIZ bURDA yAPTIK...

Cenazemi Meyhanede BulmusLar su yerine rakıyLa yıkamısLar imam yerine müslüm babayı cagırmıslar KURAN yerine isyankar parcasını okutmuslar bütün bunların sebebis sensin (kelebek)

ßeLki ßarßourumuz yOq. ßeLki TimßerLand'larimiz yOq.. ßeLki Kredi KartLarimiz yOq.. ßeLki yaLaka ArkadaSlarimiz yOq.. ßeLki KameraLi teLefonLarimiz yOq.. Ama; ßu aLemde Her Zaman $heKLimiz Var.. İnsanLari KuLLanarak $hekiL yapiLmaz !

Biz KimLeriz? Diye Sorma, Biz Hayata Boş VermişLerdeniz. Hayat Nedir? Diye Sorma, Biz Hayat Deryasinda YüzenLerdeniz.Bizi Arama Lüks MeyhaneLerde, Biz Dost Şarabı içenLerdeniz.Bize Dost, Arkadaş Nedir Diye Sorma, Biz OnLar için öLüme GidenLeriz

Bizde Satılık Arkadaş Kiralık Kanal Parayla Kral Olmaz..! Biz Onurumuz İçin Ölür İtibarımız İçin Yaşarız..! Bizde Sadakata Şart Koşulmaz, Hiç Bir İhanet Cezasız Kalmaz, Kalmayacaktırda..! Biz Burdayız; Dostumuz Az, Düşmanımız Çok Korkumuz Yok..!!!

EGER BENI SEVECEK KADAR DELIYSEN ; EGER BENI HAK EDECEK KADAR MERTSEN ; EGER SEN YALAN SÖYLEMEYECEK KADAR SEREFLIYSEN ; INANKI BENDE UGRUNA ÖLECEK KADAR YÜREKLIYİM

Küçüğümüzü Sevdik, Büyüğümüze Saygıda kusur Etmedik, Yeri geLdi SatıLdık ama Kimseyi SaTmaDık, Bu Zaman içinde BaZıLarına DoSt DedikSe; Biz O DoStLar için öLürüzde, öLdürürüzde...!!! Dostumuz Az, DüşmanImIz ÇOK; KORKUMUZ YOK !

Dün canım olanlar Yarın düşmanım olamaz benimle yaşananların hatrı hep saklı kalır.Sildiklerim vardır birde.. Onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır.Adları anılmaz hatırları sorulmaz.Şeref ararım ben sevdiklerimde..Herzaman doğru değildir elbet seçimlerim Zaman gelir Şerefsizleri de severim..

Aşk Ve ArkadaşLık ßir Gün YoLda KarşıLaşırLar. Aşk Kendinden Emin ßir şekiLde Sorar: ßen SendeN Daha zevkLi EğLenceLi Ve Daha yakınıM Sen Niye VarSınKi ßu DünyaDa? Arkadaş Cevap Verir: Sen GittikteN Sonra Arkanda ßıraktıĞın Göz YaşLarını siLmek iÇin..!

Param PµLµm yOkkí tahtım ta¢ım oLsµn èƒéndí DéğíLímkí ítí ßarım oLsµn. Ànam ßaßam yOkkí ¦ èvím ßarkım oLsµn.Cígaram tıka ßasa EsrarLa DoLsµn ßírdé yanımda sèvdígím oLsµn.öLèné Kadar í¢mèzsém ¦GèncLígím ßana Haram oLsµn.....

Paran Olmadımı Seni HiÇ AnmaZlar Paran Oldumu Kapını ÇalarlaR Arkadaşım Diye Baqrına Basarlar İşte Bunlar Böyle Kahbe İnsanlar Hafif İnsanların Cebini Soyarlar cepler Bosaldımı Bızı TanımaZlar İşte BunlaR Böyle Kahbe İnsanlaR

Silahı Elimize Aldik , Şarjörü Silahımıza TaktıK , Elimizi Tetihimize Koyduk ,Gözümüzü NamluYa ,Hayatı Yalan Saydık , Dünyayı Fani ,Dostumuzu Can Yaptık Düşmanımızı Candan ,Sevgimizi AldılaR Sevdıklerımizi Yalan YaptılaR , En Sonunda Elimizdeki TaBanCayı PatlatılaR.....

S£rséri ßiR a$k ßizimkiSi, Bursa'ın Arka SokakLarında G£ceyé ßiLe Kan Kusturan kaLLe$Liğin Kan Kard£$i.Hani NikoTin KoKan Agız Tadında Uzun ßir Öpü$ün Son Anında Yaßancı ßed£ne K£siLen ßiLeTin C£pt£ oLma HisSi SustaLı ßir a$k ßizimkiSi Ta$ıma RuhSatı SapLadıgımız Ya$amın Arka c£ßinde

Hayatınızın her gününü sanki bir dağa tırmanıyormuşsunuz gibi yaşayın. Arada bir zirveye göz ucuyla bakın ki, hedefiniz daima aklınızda olsun; ama yalnızca zirveye odaklanıp, varılan her yeni noktanın farklı ve güzel manzarasını da kaçırmayın..

ßiz DoSta aKan SuLarDa KöpRü oLuruz ! GeCenin Zifiri KaranLıĞınDa ayDınLık & ßiz DoSt iÇin ParMaĞıMızı Mum yapaR KaranLıĞı ayDınLatırıZ ... ÇünKü ßiSim DoStLarımız ßuna DeğeR !SizLer aSLa unutuLmayaCakSınız... uNutuLmamaK DiLeğiyLe !

Delıkanlılık bızde ozentı deyıl yasamaktır an ve an sevenı ahırete kadar sever sılenı mahsere kadar sılerız gece sılahlı gunduz sallamalı gezerız her ne kadar sosyetenın cılalı ve mermer taslarında dans etmesekte ecel ıle dans azraıl ıle dost olmasını ıyı bılırız dost ıcın can alıp can vermesınıde ıyı bılırız!
(KurtGozu_Basan)

0 yorum:

ChaT